25. listopadu 2019

Téma týdne 45 - Ticho

Illienel se z různých úhlů pohledu podívala na graffiti.


Milí Snílci,

už jsem se chtěla začít rozčilovat nad dekoratéry, kteří všechna ta vánoční blýskátka vytahují zase o něco dřív, ale při pohledu na kalendář jsem si musela přiznat, že už v zásadě začíná být čas. Dárky a recepty se objevují v rozhovorech se stoupající frekvencí, z výloh obchodů i monitoru počítače útočí nejrůznější lákadla a úplně nejvíc výhodné nabídky, do toho se pomalu, leč nezadržitelně blíží i konec roku účetního a všechno dohromady to vytváří kolotoč, který bude ještě několik týdnů jen nabírat na rychlosti.
Pojďme z něj alespoň na chvilku vystoupit.

Pro tenhle týden vyhlašuji téma Ticho.

Nechám jen na vás, jak se s ním poperete.
Pořádný horor, který začne nenápadnými zvuky uprostřed noci?
Nebo kde je naopak ticho signálem, že došlo k nejhoršímu?
Píseň o tichu, píseň o naději, jako to zpívali Ulrychovci?
A co vy? Vydržíte sami se sebou? Užíváte si to? Nebo potřebujete ticho něčím zaplnit?
Hele, co takhle sestavit playlist písní o tichu? Nebyla by to půvabná ironie?
Cokoli dalšího vás napadne, jen do toho!

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Mějte co nejklidnější týden!

Alissa

2 komentáře:

  1. Jé! Tak tímto tématem jsi mi, Alisso, udělala velkou radost! Je pěkné, adventní a určitě mě ud einspirovat k nějakému článku!
    Jinak nemůžu se ubránit kromě myšlenek na souvislost ticha se zimou a adventem taky vzpomínce na písničku Reklama na ticho. Znáš? Kdysi se mi dost líbila...už jsem ji ale hodně dlouho neslyšela.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ta mě napadla v těsném těsném závěsu za O naději, proto jsem vyrukovala se sestavením playlistu o tichu :)
    Na příspěvek se těším!

    OdpovědětVymazat