1. srpna 2019

Creatio - 2. kreslení hudby (HP soundtrack)

Dobrý den, milý snílci. Dnes tu máme další můj obrázek z cyklu "Kreslení hudby". :-) Tentokrát to bylo na soundtrack z Harryho Pottera. Konkrétně na video s názvem "Harry Potter theme song".



A opravdu jsem se snažila něco jiného, než hrad. Jenže moje podvědomí prostě pracuje tak, že prostě vidí hradby, věže, zelené konce, hory, oblohu a možná, že i kus lesa by se tam dal najít. Jestli někdo zhudebnil Bradavickou školu, pak to byl ten člověk, co složil tu melodii.

Z obrázku mám smíšené pocity. Ten hrad jsem měla udělat větší. Tak přes půl papíru. V melodii je proste hrad zastoupen více než na obrázku. Každopádně je to ale nejtrojrozměrnější hrad, jaký jsem kdy vytvořila. Nejvíce se mi ale líbí ty hory, i když ty zase mohly být menší. A ty smrky jsou zas moc mladé. No, budeme doufat, že je nenapadne kůrovec a brzy dorostou. A také mě mrzí, že jsem tam nakreslila takové sucho. Vždyť tam jsou úplně vypálená žlutá místa. V minulém obrázku jsem to měla taky, ale nebylo to tak razantní. Možná bych se mohla zamyslet nad tím, proč preferuji zrovna tohle. :-)


No, zdá se, že jsem se svých hudebních kresbách velice nepřesná. Kdybyste ale přece jen byli zvědaví, jak ztvárním vaše oblíbené písně, neváhejte psát do komentářů.

Jinak, kdybyste náhodou chtěli, aby vaše tvorba byla také viděna, Neváhejte a posílejte. Vždy uvítám nějaký příspěvek. Kdyby někdo něco nakreslil či náhodou našel nějaký zajímavý už dávno zapomenutý výkres, nechť posílá na adresu klub.snilku@email.cz. Když do předmětu napíšete "Creatio", nemůžu to přehlédnout. Klidně do emailu připište i pár slov o svém díle. A připojte vaší blogovou přezdívku, pokud se nějak výrazně liší od vaší emailové adresy.

A ještě něco. Kdybyste měli nějaký návrh, jak rubriku Creatio ještě více vylepšit nebo vám tu něco chybí, nebojte se to zmínit v komentářích. Já vám vyjdu vstříc, pokud to bude jen trošku možné.
Zatím ahoj.

2 komentáře:

  1. Pěkné to máš :) Já teď s krajinou a pozadím obrázku hrozně bojuju. Tuhle mě chytil kreslící záchvat, takže mám pár ilustrací postav v pohybu, byl by z toho docela pěkný obrázek, kdybych jim ovšem dokázala nakreslit pevnou zem pod nohy a nějaké stromy v pozadí...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To mě zase jde jenom to pozadí. Však taky na tomhle obrázku taky nic jiného, než pozadí není.
    To hlavní objekt se mi vždycky nepovede.

    OdpovědětVymazat