29. dubna 2019

Téma týdne 16 - Zelená

Milí Snílci,


zdá se, že minulým tématem týdne jsem vás poněkud zaskočila. Nevadí, snad se dnes trefím líp.
Ty z vás, kteří jsou zvědaví na zpracování tématu Hudba, můžu pozvat alespoň ke svému pokusu.

A teď už k tématu nadcházejícímu:



Přiznávám rovnou, že zelená je moje nejoblíbenější barva. Na nošení má ale jednu zásadní nevýhodu - existuje v nekonečně mnoha různých odstínech, které spolu málokdy ladí. Schválně zkuste vyzvat skupinu lidí, aby přišli v zeleném. Uvidíte, co za přehlídku z toho bude.

Zvláštní ale je, že když se na jaře příroda probere z hibernace, vyrazí všude kolem snad ještě víc různých odstínů zelené.
A té přírodě to všechno ladí.

Na tenhle týden, s jarem v plném proudu, vyhlašuju téma týdne Zelená.

Máte zelenou rádi? Neradi?
Co pro vás symbolizuje?

Těším se na veškeré fotky, obrazy i úvahy, ve kterých se to zazelená. Odkazy na svoji tvorbu můžete vložit do komentáře pod článkem nebo poslat na klubový mail klub.snilku@email.cz, předmět Téma týdne.

Přeju pěkný týden,

Alissa

2 komentáře:

  1. Já bych na téma hudba článek napsala, ale měla jsem na starosti mnoho jiných článků. Ale Na téma Zelená se dá také napsat hodně věcí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak už mám článek na téma Zelená. Vzala jsem ho hodně ze široka.http://teprve.blog.cz/1905/zelena-tt-na-klubu-snilku

    OdpovědětVymazat