8. července 2013

Velký Snílkovský Sraz 27.7.2013

Drazí Snílci,
pro mou nelehkou situaci a silnou bouři v Aetheru se vzducholoď s novými informacemi trochu zpozdila, ale dnes už se dozvíte vše, co je třeba, a na oplátku se snad dozvím já, s kolika Snílky mám počítat. Jak tedy začneme?


Shrňme si aktuální informace, které jste si buď odhlasovali v anketě, nebo které jsme i na základě vašich tipů vybrali my, správci.

Datum srazu: 27.7.2013
Místo setkání: Karlovo náměstí (u Faustova domu)
Čas setkání: 14.00
Vyzvednutí: 13.00 - Florenc (nabízí se někdo?), Hlavní nádraží (nabízí se někdo?), Karlovo náměstí

Plán: Až se všichni sejdeme, můžeme pobýt v náručí zeleni a trochu se na čerstvém vzduchu seznámit. Mezi druhou a čtvrtou (bude-li pršet, pak ihned) zamíříme do Čajovny na cestě, kterou odtud máme kousek a ve které budeme mít zamluvené místečko. Za doporučení děkuji Maglaiz a rezervaci zařídím, jakmile budu znát konečný počet účastníků.

Placky: Budou. Pokud by se přihlásil nějaký pražák, který by je na Smíchově osobně vyzvedl, bylo by to nejlepší, jelikož si nejsem jistá, jestli mi dojdou do Hradce ještě před srazem. Pokud by nedošly včas, zůstanou jako rekvizita pro sraz příští, popř. jako odměna do soutěží. Pro toho, kdo by si přál, je ale možné je zaslat poštou nebo odevzdat na nějakém menším srazu. A abych nezapomněla - na plackách bude celý nápis "Klub Snílků" a jako pozadí naše vzducholoď, kterou vidíte buď v designu nebo na Facebookovské stránce.

Cena: 23 Kč
Počet: 9 (zatím uvažuji o deseti, ale najde se dostatek zájemců?)
O placky stojí: (Anna Eyre), Annika, Berenika, (Bony), Borůvka, (D@ve), Maglaiz, Telenta, Vivienne, ...
(EDIT: PLACKY BUDOU AŽ PŘÍŠTÍ ROK. MUSÍME JE OBJEDNAT ALESPOŇ MĚSÍC PŘEDEM.)

A kdo dorazí, to už je na vás. Prosila bych, abyste mi nahlásili i ty, které byste rádi vzali s sebou, aniž by patřili do našeho klubu. Taktéž prosím o nahlášení účasti vašich rodičů, pokud se o vás bojí a chtěli by s námi jít i do čajovny. Ne-Snílci jsou označeni za Snílkem, kterému tvoří doprovod jako číslo v závorce.

Počet Snílků: 15
Dorazí: Annika, Babe (+1), Berenika (+2), Borůvka, Clare, Maglaiz (+1), Lady Dariel, Monica Otmili, Nel-ly, Telenta, Tereza Temnářka Matoušková, Venom, ...

Samozřejmě počítám s tím, že by se na konci počet účastníků mohl mírně lišit, ale vzhledem k rezervaci bych ráda byla co nejpřesnější. Otázky, které zde nebyly zodpovězeny, můžete pokládat v komentářích pod článkem, v e-mailu (Klub.Snilku@email.cz) nebo na Facebookovské stránce události.

Snění zdar!

31 komentářů:

  1. Teoreticky by mohla dorazit i Lina Dee, ovšem ta je ještě ve hvězdách. Vedle ní má kolíčkem na prádlo přiskřípnutý prst Aidrien Assagir.Já osobně jedu na 100% a pevně věřím, že se tam setkám i s účastníky Imaginariovské soutěže, když už mi nehodlali poskytnout své adresy pro malé překvapení.

    OdpovědětVymazat
  2. Právě se koukám na mapu. Co si dát sraz u Pomníku Karoliny Světlé? Pomníky jsou v tom parku celkem dva, kromě toho uvedeného výše ještě Pomník Elišky Krásnohorské, ale vzhledem k tomu, že park je dělán zrcadlově nebude těžké se od Pomníku Krásnohorské dostat k tomu druhému. Proč volím Pomník Světlé? Jelikož je blíže k cestě, kudy pak musíme jít do čajovny. Což považuji za strategickou výhodu.Také mne napadlo, aby pražští vzali s sebou v případě hezkého počasí deky. Čím víc dek, tím lépe. V chladném počasí zahřejí a v horkém nám umožní sebou fláknout na trávu.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Nebo je zde ještě lepší orientační bod: Faustův dům.

    OdpovědětVymazat
  4. doufám, že mi do toho nic nevleze a budu moci na sraz dorazit. předběžně říkám, že ano
    a o placku bych také měla zájem!

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Aidrien mám tedy zapsat? [2]: Deky jsou skvělý nápad!
    Faustův dům není možné přehlédnout, to zní dobře a ještě Snílkovsky. Tak se tedy sejdeme u něj.[4]: a [5]: Zapsáno.

    OdpovědětVymazat
  6. Jé..... no.... ráda bych se zůčastnila...... jenže ještě nejsem přijatá... a nevím jestli budu xD Ale ráda bych se zůčastnila

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud bych do té doby byla přijata, moc ráda bych se přišla na kamarády snílky i nové tváře podívat

    OdpovědětVymazat
  8. Já opravdu nevím. Chci dorazit a jestli budu moci, dorazím na 99% sama. Jenže hned další den odjíždím, a vzhledem k tomu, že další 4 dny skoro nebudu spát...
    A placku ano! K svátku!

    OdpovědětVymazat
  9. Bohužel nebudu moct dorazit, ale bylo by možné poslat snílkovskou placku na Moravu? Díky. (;

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Aid je taky v luftu, takže zatím ne-e

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Pokud se Moravou rozumí něco v okolí Ostravy, je možný rovnou dovoz bez nutnosti známky Ačkoliv pokud to bude výslovné přání, Maglaiz může dorazit se známkou na čele.

    OdpovědětVymazat
  12. Pokud mi do toho něco nepřijde, tak bych ráda dorazila
    A o placku bych zájem měla!

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Drahá Maglaiz, opravdu bych Tě ráda viděla se známkou na čele, ale já myslím spíš jih Moravy. (: Šlo by to třeba poštou?
    (Ani nevíš, jak je mi líto, o jak skvostný pohled přicházím jen proto, že bydlím od Tebe tak daleko.)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak bohužel... asi nedorazím :// ( za 1. nejsem přijatá a za 2. to tak trochu nestíhám  :pp )

    OdpovědětVymazat
  15. Sobotu před nebo po bych mohl, ale zrovna 27. v Praze nebudu. Škoda. Ale pokud by bylo možné mi placku poslat poštou, případně někdy předat v Praze, můžeme se domluvit po mejlu.
    Tak ať se co nejvíc snílků a snů na srazu srazí, a ať z té bouračky příjemně mrazí

    OdpovědětVymazat
  16. Já bych o placku taky měla zájem
    Bohůmžel je dosti nepravděpodobné, že bych na sraz dorazila. Ale nevzdávám to a svedu s rodiči rozhodující bitvu. Pokud se to nepovede, bylo by tedy možné placku zaslat poštou?

    OdpovědětVymazat
  17. Fajn, je nás tam šest, kde je zbylých devět, kteří pro tento termín hlasovali? Kde se ti čerchmanti schovali? (Hlavně mi nikdo neodpovězte po cimrmanovsku: Neschovali se, umřeli!)

    OdpovědětVymazat
  18. [18]: Měl jsem to v úmyslu říct.... ale tak dobře no

    OdpovědětVymazat
  19. Ráda bych přišla (i když mívám asociální záchvaty), ale nevím, jestli budu moct, možná totiž ještě nebudu v Praze. Škoda, doufám že si to užijete a ukážete pěkné fotky :).

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: No třeba já jsem říkala, že bych s největší pravděpodobností přišla (mám ještě ve fázi plánování jednu akci, ale pořád nějak není jasné, který víkend bude uskutečněna), ale nikdo mě tam nedopsal...

    OdpovědětVymazat
  21. Jaj, to uvidíte mou děsivou tvář..

    OdpovědětVymazat
  22. [8]: Samozřejmě přijít můžeš. Znáš někoho ze Snílků, ke komu bych tě mohla připsat?Všichni jsou připsaní a počet sedí s tím, co máme i na Facebooku. Skvěle!

    OdpovědětVymazat
  23. Můžete mé jméno vyškrtnout..

    OdpovědětVymazat
  24. [26]:  Copak se stalo, Luné?

    OdpovědětVymazat
  25. [27]:[28]: Z Prahy mi jedou autobusy příliš brzy, nemohla bych se na setkání zdržet víc jak 15 minut..

    OdpovědětVymazat
  26. Sraz je zejtra? Perkele, to se mi nehodí. Nejdřív Zlín, teď tohle a to jsem mohla nepražáky provést mým rodným městem. :/
    A já se tak těšila, jak se vetřu mezi lidi, ke kterým oficiálně nepatřím. Hernajs. X(
    Tak se bavte, lidi. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tak nakonec asi taky dorazím. (Já vím, nahlašuju to, jako vždy, na poslední poslední chvíli.)

    OdpovědětVymazat