12. července 2013

Imaginarius - Iluze osmdesátá pátá

Srdce tepe dál i údy se hýbou... a co duše?

Dobrý večer,
jak si užíváte prázdnin/dovolené/začátku víkendu? Přiznám se, že nevěřím moc představě, že netrpělivě klikáte na aktualizování blogu Klubu Snílků a dohání Vás k šílenství, že ještě nevyšel pravidelný občasník Imaginarius. Zas takový idealista nejsem. Nu, tak ať tento článek louskáte v kteroukoliv noční i denní hodinu či den v týdnu, vězte, že nová Iluze je tady a v plné síle.

zdroj již neexistuje
Jak byste se cítili po bitvě? Byli byste šťastní? Smutní? V šoku? O čem byste uvažovali? Co dělali? Povolte uzdu Snílkovi ve Vás a nechte se jím vést příběhem.

* * *

Má volba dnešního interpreta zajisté nikoho nepřekvapí. Z 90% se zde střídají známé firmy a dnešek nebude výjimkou.


Odkazy, řádně označené, na své Iluze prozaického či básnického charakteru vkládejte do:

Tak a jsme na konci. Já se tedy s Vámi loučím, těším se na Vaše Iluze a příští týden se opět uhlídáme.


Snění zdar!
Vaše tetka Maglaiz ;-)

6 komentářů:

  1. Tohle je krásné. Určitě si k téhle iluzi přes víkend sednu... Ale víme, jak se mi to může zvrtnout.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nezvrtne, neb Maglaiz třímá Damoklův meč nad Tvým blogem

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Jsem hodně divná, když mě nejdřív napadla písnička DA.MUklův meč?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: tady je na internetu divných lidí... co máš z toho ? Nic.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten obrázek na mě zvláštně působí...takže snad překonám lenost já i má inspirace a tak něco naškrábu

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná melodie, nádherný obrázek.. myslím, že mě iluze zlákala.

    OdpovědětVymazat