17. července 2013

Photo zeje prázdnotou

Pohltí prázdnota naše Photo, nebo bude zachráněno?
Zdravím Snílci,
nechci vám tu nadávat, ale je čas začít něco dělat. Je léto, což je nádherná doba plná inspirace, tak nezapomínejte na své Photo a zasílejte na náš klubový email klub.snilku@email.cz jakékoliv vaše fotografie, i kdybyste je vylovili ve svých archívech, tak to rozhodně nevadí. Do předmětu pište Photo a k fotografii připojte název a popis (hlavně se nezapomeňte podepsat a přiložit odkaz na blog)?
Přece nechcete, aby Photo zahynulo, ne? Tak mi honem něco pošlete, ať tu nestojím jako kůl v plotě a nesedá na mě prach.

Připomínám, že tu máme letní soutěž s Photem, stačí vytvořit fotografii na téma "Letní snění", více se dozvíte zde: Photo - soutěž.

Mějte se krásně a užívete léta,
Zdeňka M.

2 komentáře:

  1. Dobře, jdeme hrabat v archívu. Doufám, že jsem už neposlala všechno, co mám. Momentálně se mi záhadným způsobem ztratil foťák.

    OdpovědětVymazat
  2. A mohou zasílat příspěvky i nečleni? Tedy, snílkem jsem, ale na přijetí (nebo nepřijetí) do klubu stále čekám

    OdpovědětVymazat