4. července 2013

Creatio - výsledky soutěže

Kdo se zapíše do síně slávy?


Zdravím Snílci,
dva týdny jste mohli hlasovat (zde) pro svého favorita, který zvítězí a bude si moci vybraz jeden z nabízených knižních balíčků. Vím, že měli být dva vítězové, ale jelikož nebyl splněn můj konečný počet soutěžícich, tak bude jen jeden, ale ostatní nemusí zoufat. Už jen to, že sebrali odvahu a poslali mi své dílko, se cení, proto jsem se rozhodla odměnit každého soutěžího drobným dárkem, v podobě balíčku záložek do knih. Jde o takovou cenu útěchy, která vám snad udělá radost a třeba i motivuje k tvoření dalších skvělých děl, které bych mohla ukazovat v Creatio. Asi nebudu zase taková zlá ježibaba, nebo prostě občas chci udělat i hezký skutek. :-)

Ale kdo se stal tím vítězem, jenž si vybere jeden z knižních balíčků?

papája

s celkovým počtem hlasů 44


Gratuluji.

A moc děkuji všem za účast v soutěži a budu vděčná, pokud se mi všichni soutěžící ozvou na můj email literarnikoutek@centrum.cz, kam mi napište své poštovní adresy, abych vám mohla poslat cenu a záložky. Snad vám udělají radost a zůstanete Creatiu věrni.

Zdraví vás Ježibaba,
Zdeňka M.

3 komentáře:

  1. Tajemné hlubiny hry barev noci a křehkosti sněhových vloček.. krásné. Moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž se připojuji k malým poupatům, co stojí v koutě.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluji :) Tento obrázek se opravdu moc povedl, řekla bych, že je to docela přesná definice snění!

    OdpovědětVymazat