10. prosince 2012

Týden padesátý první - Vykopávač hrobů

Omluvuji se vám, že minulý týden nevyšlo nové téma, neboť jsem měla jisté problémy, které nesnesly odkladu, tudíž jsem nemohla napsat článek. Leč čas přinesl ovoce, protože mi [Fab] zaslala báseň. Musím říci, že na mě velmi zapůsobila. Nemohu říci nic jiného, než že je...geniální. Ukázka samozřejmě vložena.

Pro tento týden jsem zvolila téma, které naprosto nekoresponduje s adventem a které mě napadlo díky jedné písni (jíž nechci dělat reklamu, tudíž nebudu zveřejňovat). Je zvláštní, co všechno může člověka napadnout, když se řekne hrob. Většinou jsou to spíše už jen upíři a zombies, ale co třeba taková práce, kameny a kořeny..? Jak se asi cítí vykopávač hrobů, když musí udělat další jámu pro mrtvé tělo..? Co když je třeba dětská..?

Šlépějíc od Fab

Ve skoku z vysoka
Po hlavě do nebes
Sněhovou vločku na dlani
A v kapse balíček tabáku

Myšlenka vířící jak
asfalt zpěněný
Pod koly

...

2 komentáře: