8. prosince 2012

Imaginarius - Iluze padesátá sedmá

Pod vodní hladinou jako za zrakem lidským. Nedohlédneš dna.
Dobrý večer,
omlouvám se za to zpoždění, ale včera jsem měla první zápočet a zbytek dne jsem buď spala, nebo večer tupě zírala na televizi. Vysokoškoláci to znají a ostatním dívtkům školou povinným bych to přirovanala k pololetním písemkám, no, spíše závěrečným.

Dnes jsem si pro Vás připravila možná ne tak atraktivní téma, ale rozhodně si myslím, že je inspirativní, jelikož nemusíte se inspirovat k vytvoření pouze obrázkem, ale čistě i hudbou. Ve fantazii se meze nekladou, jak praví klasik. Voda, vodní svět je sice motiv v současné době poněkud profláklý, avšak stále není zcela vyčerpán.

Pokud zde již jednou tato hudba byla, tak se velice omlouvám. Procházela jsem celého Imaginaria a nenalezla jsem, ale chyba se mohla vloudit.

HUDBA ZTRACENA

Odkazy, řádně označené, na své Iluze vkládejte do:


Opět se neskutečně těším na Vaše Iluze. Zajisté budou, jako vždy zajímavé a originální. Nebojte se a zkuste uchopit téma vodního světa jinak, neotřele a navzdory všem konvencím.

Mějte se famfárově a snění zdar!
Vaše Maglaiz

Žádné komentáře:

Okomentovat