16. prosince 2012

Aurora - zadání 53. duelu

Zdravím, snílci.

Ozývám se s vyhlášením nového duelu. Minulý duel se nekonal, protože se nikdo nepřihlásil, tak doufám, že to nyní bude lepší. Také se chci omluvit za týdenní zpoždění, se kterým tento článek uveřejňuji, ale dříve jsem se na internet nedostala.

Vzhledem k tomu, že se zdá, že u vás nejvíce vedou fotografie, nové zadání bude: fotografie na téma Krása sněhu a ledu. Přihlašujte se do komentářů pod tento článek a své příspěvky mi následně zasílejte do večera 28.12. na e-mail klub.snilku@email.cz (předmět e-mailu: Aurora).

Veselé Vánoce a budu se těšit :)

A.S.

8 komentářů:

  1. Já bych se i zúčastnil, ale na sněhu ani ledu neshledávám nic krásného. Třebaže většina mých pírek je takto zbarvena.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zkus použít představivost a určitě na něco ještě přijdeš, do 28. je spousta dní

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hm... Řeknu to lépe: Nehodlám tvořit cokoliv, co má něco společného se zimou, byť jen metaforicky. Je mi líto. :)

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Jak chceš, přemlouvat tě nebudu

    OdpovědětVymazat
  5. Fotografie by šla snad jedině archívní, venku je momentálně asi tolik sněhu a ledu, jako tady u mě v pokoji...

    OdpovědětVymazat
  6. " Asi někoho proplesknu !Někdo mne vyfotil do ,,Blesku,,
    jak válím se ve sněhu nahý !
    Kalhoty ze mne stáhli,
    když usnul jsem u schodů před hostincem !
    ... za to, dám někomu do palice !"Lidě křičejí :  "Pakosto !
    neměl jsi choditi ,, na ostro ,, !"" Byls´to ty ? ... nebo byls´to ty,
    kdo stahoval ze mě kalhoty ?
    ... jsi vůbec z naší obce ??"( tak otravuje chodce
    nahý  Frantischek  Woschoupal !" Kdyby se mu tak nehoupal !"
    řvou lidé : " Volejte strážníka !"Jaroslaff Schoust,  Wiktor Partyka
    společně  s Duschanem  Prokoukem
    obešli nestydu obloukem !

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Archivní mohou být A třeba ještě nasněží a nebo namrzne

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tak se teda hlásím a pokusím se nezapomenout to poslat, i kdyby nenasněžilo ;)

    OdpovědětVymazat