30. prosince 2012

Aurora - ukončení 53. duelu + zadání 54. duelu

Milí snílci,

tento týden se duel (opět) nekoná, poněvadž na zadání fotografie na téma Krása sněhu a ledu mi své dílo zaslala jediná Claire, které tímto velmi děkuji a na její krásnou fotografii se můžete podívat pod perexem.

Co se týče nového duelu, rozhodla jsem se trochu obměnit téma, takže příštím zadáním bude úvaha na téma Nic. Úvaha by měla mít maximálně tak 2 stránky, ale pokud se rozepíšete, nevadí :) Hlašte se do komentářů a své výtvory mi následně zasílejte do večera 11.1. na e-mail klub.snilku@email.cz (předmět e-mailu: Aurora).

Budu se těšit :)

A.S.




2 komentáře:

  1. Hlásím se :) ,,Nic" mě láká, i když je to... no... nic

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Moc se omlouvám, tak nakonec to asi nestíhám... bylo toho na mě nějak moc :/
    Ještě jednou se omlouvám.

    OdpovědětVymazat