12. prosince 2012

Photo - Spěchající

Zdravím Snílci,
dneska tu pro vás mám podzimní fotku spěchající slečny...Taky mě napadlo, kam asi spěchá? Do práce? Na schůzku? Za dětmi? To je asi prokletí dnešního člověka, jsme jen anonymní tečky na mapě nebo čísla ve statistice. Každý den jen někam spěcháme a celý náš život je až příliš zběsilý. Okolo Vánoc je to ironicky asi nejhorší, protože nic nespíháme a kvůli tomu se ještě více stresujeme. Vypněte na chvíli a užijte si předvánoční čas...

Jedno sychravé pozdní odpoledne v Brněnských Denisových sadech. Tam, kam já chodívám relaxovat, tahle slečna rychlým krokem mířila za svým cílem. Nerozhlížela se kolem sebe, nepodívala se ani na mě, když jsem ji fotila. Možná jen přemýšlela, zda stihne přijít včas na domluvené místo, těžko říct, brzy se mi ztratila z očí a už ji nikdy neuvidím. Tak proč teď o ní přemýšlím?

Bels Vengeance

Těším se na vaše fotky... Tak mi je posílejte na na klubový email klub.snilku@email.cz, do předmětu napište Photo a připojte nějaký název a popis fotografie, ať tu mám co ukazovat.
Mějte se krásně,
Zdenina Vankov.

Žádné komentáře:

Okomentovat