7. září 2011

Photo - Zahrada

Ahoj! Tuhle rubriku mám hrozně ráda a všechny obrázky v ní mám snad už tisíckrát poprohlížené a pořád nechápu, jak to, že někteří Snílkové umí fotit líp než leckterý profesionální fotograf :) Já do této skupiny sice rozhodně nepatřím, ale stejně jsem se rozhodla něčím přispět, ať v klubu nejsem jen tak zbytečně :) Myslím, že na celém světě neexistuje nikdo, kdo by byl z jara víc nadšený než já - stejně jsou motivované i mé fotky a doufám, že se vám budou líbit :) Všechny fotky jsem pořídila u nás na zahradě.

Vaše Elleine
www.elleine.blog.cz





***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

9 komentářů:

  1. Popravdě se mi tyto fotky nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí poslední a první fotka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jelikož ani já nejsem bůh-ví jaký grafik, kreslíř a především fotograf.. nemám ani co mluvit. Ovšem můj osobní názor povím. Poslední fotka je něčím jedinečná, opravdu se mi líbí. Připadá mi smutná - seč je to "jaro". Osobním vítězem se pro ěm stala fotka druhá.
    Jen by mě zajímalo, proč fotky (všechny) mají tolik teplých odstínů? Prostě .. proč jsou tolik načervenalé? Jsou takto upraveny schválně, nebo jak? Mnoho těchto tónů se mi nelíbí. Ppřiznám se. Raději bych u prvního obrázku dala přednost zelené, hnědé větvičce s bílými květy. Ne takovéto.. červeno růžové.
    Jedná se ale jen o můj osobní názor. (velice lajcký a nemožný..)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak už tu zaznělo... ta poslední fotka je, je jiná, než ostatní. Má nějaké obrovské kouzlo! Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  5. To zabarvení fotek je vskutku nešťastné, jak už tu bylo zmíněno...Předposlední fotku bych popravdě hned po vyfocení smazala a zkusila to znovu, foťák očividně zaostřil úplně jinam, než měl.U poslední fotky je škoda přepalů (těch až moc světlých míst).Celkově na to na mě působí moc chaoticky, ale předpokládám, že je to foceno kompaktem, u kterého není snadné dosáhnout většího rozostření pozadí.Od jara jsi se ale už určitě zlepšila ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ta první je vážně krásná, ale do toho začerveňování bych v jiných případech nešla.

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky hlavně ta první

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky sú nádherné. To "začervenanie" mi k tomu príde ako veľmi zaujímaví nápad.

    OdpovědětVymazat