17. září 2011

Aurora - 29. duel

Během tohoto týdne jste se měli ponořit do říše pohádek a nakreslit tam nějaký obrázek. Bohužel se zase po delší době stalo, že i přes to, že bylo víc přihlášených, dorazil jen jeden obrázek.
Takže převelice děkuji Elleine, která mi poslala krásnou pohádkovou věštkyni:

Že by Sybila? Tak to už nechám na vás :-)



Já zatím mizím a zítra mě tu čekejte se zadáním dalšího duelu.
A když už nic, aspoň okomentujte obrázek od Elleine.

5 komentářů:

  1. Páni, ten borázek je překrásný, i když mi to připomíná spíš vílu, než věštkyni.

    OdpovědětVymazat
  2. páni, fakt hrozně hezký
    jinak, já vím, taky jsem se přihlásila, já vím, nic jsem neposlala, já vím, udělala jsem to už podruhý, jenže já teď prostě nestíhám, pardon

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý obrázek, nádherné barvy - klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super, povedl se ti! Schválně jestli mi Sibylka vyvěští budoucnost :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, vybavují se mi obrázky z knížky Víla Amálka :)

    OdpovědětVymazat