11. září 2011

Aurora - vyhodnocení 28 + zadání 29. duelu

Zatím to vypadá, že začátek školy vám na tvořivosti neubral, což je jenom dobře. Takže ještě než přejdeme k vyhlášení, všichni povinně kliknete na následující odkazy a přečtete si haiku, která se do duelu nedostala.

Tak a teď k vyhlášení. Autorkami haiku v duelu byly Reina-sun a Amy. Duel tentokrát nebyl tak vyrovnaný, jak jsem čekala, a vítězkou se tedy stává...

...Amy a její Nonsensuální haiku:
Nonsensuální

Unavené střípky
Roztříštěného slunce
Hledí němě vpřed.

Hledí a křičí
V ten zoufale prázdný
Tak opuštěný svět.

Gratuluju!

Předpokládám, že všichni máte rádi pohádky. Příští téma totiž bude pohádkové. Ale abyste se neradovali předčasně, půjde o kreslení. Přesné téma zní "ŘÍŠE POHÁDEK" a je jenom na vás, jestli si vyberete říši Mrazíka, Medvídka Pú, Bezručky (braři Grimmové) nebo Shreka. Nebo to vůbec nemusí být nějaká specifická pohádka. Požadavek jen jeden - mělo by být poznat, že na obrázku je skutečně říše pohádek a ne les za vaším domem. A jako pokaždé, jedná-li se o obrázky, vás prosím o rozměry cca 800x600 px.
Hlašte se v komentářích, kreslete a do pátku mi svoje obrázky posílejte na mail klub.snilku@email.cz, nezapomeňte se podepsat a napsat svůj blog (občas zapomínáte). Těším se :)

8 komentářů:

  1. Gratuluji vítězce! Moc se jí haiku povedlo... A kreslení? Ach, jen škoda, že na to sem levá!

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, Amy. Tvé haiku bylo moc krásné :)
    Bohužel, kreslení na téma není moje parketa. Možná příště :)

    OdpovědětVymazat
  3. no... pokud de o kreslení, tak časy, kdy mi šlo mě opustily ve školce. ale tohle téma se mi líbí, takže to zkusím. jo, hlásim se.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju Amy, také jsem pro ni hlasovala, všechny její básně jsou opravdu krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já se omlouvám, ale nestíhám , snad pošle někdo jiný...

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:[4]:[6]:Všem vám moc děkuji

    OdpovědětVymazat