14. září 2011

Photo - Všetečnosti

Ahojky, doufám, že jsem někomu nepřerušila jeho snění...
Posílám, myslím docela zajímavé a hezké fotky, abych se taky trošku pochlubila a zjistila, co si o nich lidi myslí.
Jsou to vlastně Všetečnosti, věci, co jsem našla doma a ke kterým mám nějaký vztah (nebo si ho teprve tvořím). Mlýnek (je hodně starý) byla jedna z mých nejoblíbenějších hraček, se střevíčkem jsem si zase vždycky hrála na popelku a z hrníčku Nescafe jsem pila svojí první kávu. Takže se dá říct, že jsou to taková záchytné body v mém životě. A ty si stojí za to pamatovat.

Tajemná M
(martina-p.blog.cz)



***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

9 komentářů:

  1. Střevíček je kouzelný, ale stejně to nakonec u mě vyhrává mlýnek :).

    OdpovědětVymazat
  2. zaujímavé, každý ten tvoj záchytný bod odfotený krásne a úplne odlišne ako ostatné :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky, souhlasím s tím mlýnkem, já mám slabost pro staré věci a hnědou barvu..=) krásně zaostřeno, líbí se ti že dovedeš cvaknout "bílé na bílém"

    OdpovědětVymazat
  4. Ten mlýnek na kafe nemá chybu!! Krása... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejkrásnější je mlýnek a ten hrníček.:)
    Mlýnek je sám o sobě hezký a hrníček má hezký úhel pohledu.;)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá posledná je absolútne úžasná. Takpovediac ma úplne "chytila za srdce". :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty první 2 fotky mě moc neoslnily, káždopádně ten mlýnek na kafe je boží a ta minibotička se mi líbí už z principu, protože jsem úchyl na minibotičky! (taky jich mám spoustu pověšenou na klíčích a taky kvůli tomu pět minut hledám klíče pod těmi všudepřítomnými botkami )

    OdpovědětVymazat
  8. Dobry clanek, hezky blog, podivas se na muj webik?

    OdpovědětVymazat