18. ledna 2024

Creatio - Ohlédnutí se za příspěvky snílků za rok 2023

Zdravím, milí snílci. Před třemi týdny nám začal nový rok a je tudíž nejvyšší čas, abychom se ohlédli za minulými měsíci a zhodnotili, kterak se snílci činili při posílání obrázků do Creatia. 

Na roky 2019, 2020 a 2022 jsem dokonce vytvořila grafy. V roce 2021 ne, protože v ten rok nepřišel jediný obrázek, a tak vlastně nemělo smysl nějaké grafy vytvářet. 

Tentokrát ovšem nejsou grafy z technických důvodů dělané v Excelu, ale rýsovala jsem je ručně. 

Tady na tomto spojnicové grafu můžete vidět křivku, kolik obrázků mi přišlo který měsíc.A má se to následovně

Leden -1

Únor - 0

Březen - 0

duben- 0

Květen - 0

Červen -1

Červenec - 6

Srpen - 0

Září - 0

Listopad - 0

Prosinec - 0

***

A tady na tomto sloupcovém grafu můžete vidět, kolik příspěvků každý z vás zaslal.

Letos přišly výkresy jen od dvou lidí:

Lan Wangji - 7

Alissa - 1

Od ostatních nepřišlo nic.


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „šedá“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

 

S přáním všeho nejlepšího do nového roku

Raja Luthriela


11 komentářů:

  1. Musi se to primo tykat temat? Sice maluju dost, ale vetsinou maluju podle toho, co se me libi nez podle temat druhych.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžeš kreslit na svá vlastní témata. Cokoliv.

      Vymazat
    2. Já kreslím také spíš podle nálady než nějakých témat 🤔😏😇🥹

      Vymazat
    3. Ta témata jsou spíš pro ty, co by sami nevymysleli, co kreslit. Ale pokud oba máte nastřádané kresby mimo téma, samozřejmě je také uvítám.

      Vymazat
    4. Muzou to byt i kresby, co mam na blogu uz davno zverejnene?

      Vymazat
  2. Poslal jsem dvě kresby mimo téma i když se mi nepovedly

    OdpovědětVymazat
  3. A už se cítím na přehodnocení mého blogu 🖤😇😊

    OdpovědětVymazat