29. prosince 2022

Creatio - Ohlédnutí se za příspěvky snílků 2022

Zdravím, milí snílci. Opět tu máme konec roku a to je čas vhodný k tomu, abychom se ohlédli za minulými měsíci a zhodnotili, kterak jste se činili při posílání obrázku do Creatia. Na roky 2019 a 2020 jsem dokonce vytvořila grafy. Na rok 2021 to nemělo smysl, protože nikdo nic neposlal. Ale letos můžu ve své tradici pokračovat.

A teď nevím, jestli bych vás měla pokárat, že nám v Creatiu přistál jen jeden příspěvek, anebo naopak pochválit, že byl výsledek lepší, než loni. :-)

Tady na tomto grafu můžete vidět křivku, kolik obrázků mi přišlo který měsíc.

***

A tady na tomto sloupcovém grafu je ukázáno, kolik příspěvků každý z vás zaslal. Pro letošek jsem z něj vyškrtla jména, která mají v seznamu členů nefunkční odkaz na blog. Ti už stejně nikdy nic nepošlou. 

Letos to byla pouze Alissa se svým jedním obrázkem.


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Nakreslete vaši oblíbenou pohádku“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.


S přáním všeho nejlepšího do nového roku

Raja Luthriela


Žádné komentáře:

Okomentovat