10. listopadu 2022

Creatio - Antistresové omalovánky 6

Dobrý den, milí snílci. Je druhý čtvrtek v měsíci a to je opět čas na nějaké mé dílo. Dnes jsem se rozhodla, že opět zveřejním něco ze svých antistresových omalovánek. Tentokrát už po šesté.

Pamatujete si ještě na první obrázek v prvním článku o antistresových omalovánkách? Tak tentokrát jsem vybarvovala stránku, která je vlastně skoro stejná. Akorát tam chybí nápis „Květinové vzory“. Zvolila jsem také jiné barvy, než minule. Méně modré a více červené, fialové a růžové. A také jiné odstíny zelené. Obrázek má zase trochu jinou energii. Jiné kouzlo. Takové přírodnější.

Obě verze jsou fajn. Která se ale líbí víc vám?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Mořský svět“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

1 komentář: