17. listopadu 2022

Creatio - Téma 27: Ilustrujte váš oblíbený citát

Tak, a máme další vyhlášení tématu ke kreslení, drazí snílci. Tentokrát s pořadovým číslem 27. Prosím. Snad se vám tentokrát podaří něco vytvořit. 

Téma č. 27 – Ilustrujte váš oblíbený citát

Každý má nějaký oblíbený citát, podle kterého se více či méně řídí a který tak nějak vystihuje jeho život. Proto si ho také čas od času připomíná. A je jedno, jestli jeho původním autorem byla nějaká slavná osobnost nebo někdo z vašich známých. A vaším úkolem je nakreslit obrázek, který ten citát nějak vystihuje a pak ho k tomu i někam připsat, ať ostatní snílci vědí, čeho se kresba nebo malba týká.

 

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka. A to se vyplatí.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat