30. června 2022

Creatio - Aisling (od Alissy)

Zdravím, milí snílci. Dneska vám musím sdělit radostnou zprávu. A to, že nám v Creatiu přistál jeden obrázek. A ne jen tak ledajaký. Je přímo na téma Oblíbená knižní postava. Takže Alissa, která nám toto dílo poslala, si zaslouží Bludišťáka. Jen tak dál.

A co nám k němu Allisa píše?


Když už se to tak pěkně sešlo... Je vhodné říct, že jedna z mých oblíbených knižních postav je moje vlastní? :-)

(A Aisling si taky dovolím kreslit, Aragornovi bych tím těžce ukřivdila.)

 

Řekla bych, že se Alisse obrázek velice povedl. Myslím, že si právem zaslouží Bludišťáka.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Motýl“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat