9. června 2022

Creatio - Antistresové omalovánky 4

Dobrý den, milí snílci. Tak jsem zase přemýšlela, co mám do Creatia zase nakreslit. A uvědomila jsem si, že jsem sem už dlouho nepřidala něco z mých antistresových omalovánek.

Antistresové omalovánky jsou ideální zábava na dlouhé zimní, ale i letní večery. Například k filmu, k poslechu hudby a tak podobně.

Tentokrát jsem vybarvovala jakousi dívčinu s rostlinstvem ve vlasech. Většinou jsem se snažila, aby každý druh květiny, měl svou barvu. Obrázek pak celkově dává větší smysl. A také mě potěšilo, že jsou tam výjimečně i větší vybarvovací plochy. Je to zase změna.

A co vy? Máte doma také antistresové omalovánky? A jak často v nich vybarvujete? Každý den anebo jenom jednou za čas, když se potřebujete uklidnit a utřídit si myšlenky? Či snad zastáváte názor, že je to jen ztráta času a moc velká piplačka, a tak se do toho nepouštíte?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Oblíbená knižní postava“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

Žádné komentáře:

Okomentovat