14. dubna 2022

Creatio - Upírka

Dobrý den, milí snílci. Máme tu zase druhý čtvrtek v měsíci a s ním tu je opět nějaké moje dílo. Ale mohli byste také něco poslat. Ať na to nejsem tak sama.

Tentokrát jsem se rozhodla nakreslit upírku. Byl to takový momentální nápad. Někdy člověk fakt neví, co má kreslit, pracně to vymýšlí, donutí se něco zpleskat a ono se to většinou nepovede. A pak jsou chvíle, kdy vámi projede myšlenka: Potřebuju nutně nakreslit to a to.

I tohle byl ten případ. Prostě náhlý záchvat inspirace. A zrovna jsem měla to štěstí, že jsem zrovna nebyla v práci, a tak bylo možné se tomu věnovat, než to odezní. Proto jsem si pustila kapelu XIII. století a za tři čtvrtě hodiny vzniklo toto.

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Ilustrujte báseň“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

Žádné komentáře:

Okomentovat