16. prosince 2021

Creatio - Téma 16: Andělé

Dobrý den, milí snílci. Je tu třetí čtvrtek v měsíci a s ním přišlo i vyhlašování nového tématu ke kreslení.

Především bych se vám ale chtěla omluvit, že minulý týden nevyšlo žádné Creatio. Byla jsem tak vytížená, že jsem si na něj ani nevzpomněla.  A uvědomila jsem si to až v sobotu.

Téma č. 16 – Andělé

Blíží se nám vánoční čas. Proto i toto téma je takové adventní. Co vlastně pro znamenají andělé? Jak si je představujete? Jsou pro vás pouhým symbolem křesťanství anebo je berete jako bytosti, které opravdu existují? Jsou dokonce i lidé, kteří tvrdí, že s nimi komunikují. Co si o tom myslíte? Ať tak, či tak. Dovedli byste takového anděla nakreslit? Zkuste to. Ať mi přijde za rok 2021 alespoň jeden obrázek.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

2 komentáře:

  1. Hovoří v hostinci Eduartt Kanecc :
    " Jááá ... jednou se píchnul a zhnisal mi palec
    tak hledal jsem pomoc v nemocnici !

    .... kdosi mne zastavil, chtěl mi dát klytýr !
    já držel si kalhoty, vytrhl jsem se,

    Prchám !
    ... tu v nebi ocitl jsem se !!?
    Jaká to byla nádherná chvíle !
    Po chodbě chodějí postavy bílé .....

    Andělé jsou to !! andělé !!
    Jsou jim však viděti prdele !
    ... šat vzadu provázky zavázaný,

    kolem mne dokola... anjelé samí !!
    zlatavé vlasy... jak mají ženy

    Jak lidé maj´ zadnice rozpůleny

    Jsou mužského ?...
    ... ženského ? přirození ?
    Ať tedy anděl jest odhalený !!!"

    ... muž vyhozen z ženského oddělení !
    ( když u jedné osoby šatu se chápal )

    " Dej idiote, si podruhé bacha !"
    ( řve zdravotní bratr Zazdisral Šlacha )


    " Mám zhnisaný palec !... poslouchej !!"

    " Vypadni ! ... palec si vycucej ! "

    ... tak vše muž vyprávěl v hostinci .....
    Rozčileni jsou opilci !


    OdpovědětVymazat
  2. Fredy Kruger

    " Jest možné věřiti Edwardu Kanci ?"

    ... když viděli zánět na jeho palci
    řvou : " Pravdu má !!"

    ... i číšník Šukk přikývnul !
    " Držte jej !" opilcům pokynul...

    Palec mu vysál, - vše vyplivnul !!

    " Bolest ta, nebyla k vydržení,
    však nyní jsem - jak znovu narozený !"

    Hovoří číšník : " Však... bylo to smradu !"
    Je rád, že pomohl kamarádu !

    OdpovědětVymazat