20. prosince 2021

Téma týdne 112 - Dary a nedary

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

zas máme na krku ten kouzelný čas, svátek se světly, nejdelší noci v roce, stromky a svíčky a lesk a koledy a cukroví a setkávání a přání a naděje a dárky... Ach ano, zase dárky.

Nechci tu založit reklamní diskuze o zaručeně nejvíc nejlepšejších dárcích pro tuto sezónu. Ale zajímalo by mě třeba, jak to máte ustavené a zařízené vy. Velké a efektní dary? Malé vtipné pozornosti? Půl rodiny tak a půl onak, k opakované frustraci zúčastněných? Zrušili jste dárky úplně, ve prospěch nějaké jiné tradice?

Nebo mi povězte o dárku, na který jste hrdí. Na nápad, provedení, způsob předání... prostě co se vám vážně povedlo. Nebo někomu jinému pro vás?

Nebo co jste darovali, ale nedopadlo to tak úplně? Po čem jste toužili, ale nenašli?


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Chanuka sameach, požehnaný Yule, krásné Vánoce a tak vůbec

Alissa

1 komentář:

  1. Fredy Kruger

    " Ač je mi čtyřicet, - jsem starý,
    velice těším se na dary !!"

    muž píše, ( věnuje pozornost všecku )

    " Ježíšku ! přines mi koloběžku !"

    ... ač pochybuje chvílemi.
    ořesto se těší jak šílený !

    OdpovědětVymazat