29. července 2021

Creatio - Malířské aktuality 4

Dobrý den, milí snílci. Víte, že jsem si dneska myslela, že je srpen? Z toho důvodu jsem vytvářela článek na první čtvrtek v měsíci. To, že je pátý čtvrtek v měsíci a jsou na řadě malířské aktuality, jsem se dozvěděla až pak. Ale nevadí. Nějaké aktuality jsem našla dodatečně a vytvořený článek o slavném malíři zveřejním až příští týden.

Krása nahého těla ukrytá pod vrstvou betonu

Třetí ročník výstavy Akta Erotika hostí až do 11. září pražská galerie Art Mozaika. Jejím cílem je ukázat veřejnosti zpracování erotického tématu uměleckou formou nejen ve fotografii, ale také v malířství, sochařství, vizuálním umění nebo designu. A to prostřednictvím děl několika desítek českých, slovenských i zahraničních tvůrců. Výběr vystavených exponátů sahá od artefaktů z období devatenáctého století až po práce ze žhavé současnosti

 

Spolupráce umění s industriálním prostorem

Pražská Pragovka Gallery připravila soubornou výstavu Ko-Laborace, která vznikla v rámci projektu Kolben Open Nr. 8 a představuje umělce-rezidenty Pragovky. Ve výstavních prostorách ji lze vidět do 26. srpna. V interiéru bývalé továrny najdeme práce více než padesáti výtvarníků. Např Pasta Oner, Ladislav Vlna, Terezie Kusbach Kolářová, Davida Strauzze Stacks, atd...

 

Epopej se znovu představila domácím v Moravském Krumlově

Středa 28. července se stala dnem, kdy plátna Slovanské epopeje mohli po jejím návratu do Moravského Krumlova na Znojemsku obdivovat první návštěvníci. V předpremiéře radnice umožnila návštěvu lidem z města. Pro všechny bez rozdílu otevírá v sobotu 31. července.


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Draci“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkých prázdnin Raja Luthriela 



Žádné komentáře:

Okomentovat