21. června 2021

Téma týdne 103 - Červená

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

přiznávám, že jsem ve velkém pokušení stěžovat si na vedro. Mé okolí se tomu občas diví - ta jeho část, která mě pozná v chladnějších měsících, to jest v tlustých ponožkách a horkým hrnkem v rukou, a tedy nechápe, že horko mi vadí taky. Inu, jsem tvor s úzkou teplotní valencí.

Proč jsem to ale... ach ano. Protože z horka se dá odvodit téma nadcházejícího týdne, nebo spíš naopak, téma týdne se dá vztáhnout na horko.

Mimo jiné. Protože asociací ke slovu červená je dozajista mnoho.

Do červena rozpálený.

Červenat se.

Zrudnout.

Červená, zelená?

Červánky.

A co teprve ty, které si vytváříme každý sám. Ta oblíbená červená sukně... nebo že by neméně oblíbený úsek hřebenovky značený KČT? Snílci, podělte se o tipy na výlet!

Nebo o cokoli dalšího, co vám hlava nabídne.


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.


Mějte se skvěle a neužeňte si úžeh!

Alissa

1 komentář:

  1. Tak ještě týden na zasnění? Nebo, ehm, spálení se doruda...

    OdpovědětVymazat