8. června 2021

Téma týdne 102 - Správným směrem

 K minulému tématu se v komentářích ozvala Vlasta.


Milí Snílci,

tak moc jsem si včera libovala, jak se mi daří odškrtávat z to-do listu, až jsem zapomněla na základní pondělní bod, to jest napsat a zveřejnit Téma týdne. Povím vám, to jsem se ve své snaze nabrat lepší a produktivnější směr existence nevykročila právě správným směrem...

(A tohle téma jsem měla vymyšlené už v sobotu, jen jsem si ho včera tak pěkně podtrhla.)

Správný směr je symbolický. Řídit se morálním kompasem, činit rozhodnutí někdy těžká a nepohodlná, ale... správná.

Správný směr je relativní. Co je pro někoho jediná možná cesta, je pro jiného nepřekročitelná hranice.

Správný směr je naprosto reálný a hmotný. Co je tohle zase za křižovatku? Dělá si ze mě kartograf legraci?

Správný směr umí být zákeřný. Například když si z čiré nervozity popletete "po" a "proti" a zvolíte úplně jiný východ z metra. Ó jé, to bylo tenkrát poblouděníčko...

Tak co, jaké asociace jsem ve vás vyvolala?


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.


Užívejte sluníčka, když se konečně ukázalo, a nikde se mi nezatoulejte!

Alissa

1 komentář: