11. března 2021

Creatio - Léčivá kresba (můj výtvor)

Dobrý den, milí snílci. Poslední rok platí víc, než kdy před tím, že systém je nemocný, společnost je nemocná a i lidé jsou nemocní.  A nepamatuju si, že by za mého života někdy bylo přesnější tvrzení, že svět je na hraně osudu. Dostali jsme se někam, odkud už jen stěží bude návratu a každý se s tím vyrovnává po svém.

Dnes, jako každý druhý čtvrtek v měsíci, zveřejním nějaký svůj vlastní obrázek. Napadlo mě, že bych měla vytvořit něco uzdravujícího. Zadala jsem si ten záměr a čekala, až mě napadne, jak by to mohlo vypadat. Což se vlastně stalo tak za čtvrt minuty. A tak jsem vzala papír, pastelky pustila se do toho. A vzniklo mi z toho tohle. Nejsem si však jistá, jestli to má nějaké léčivé vyzařování. A jestli jsem přece jen na ten papír zachytila něco magického, tak naskenovat se mi to tedy nepodařilo. Takže na to doporočuju nahlížet jako na obyčejnou abstraktní kresbu na téma léčení.

A jaký na ní vlastně máte názor?



Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz. Nemusíte to nechávat jenom na mě. :-) 

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Karneval". Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S pozdravem Raja Luthriela



Žádné komentáře:

Okomentovat