1. března 2021

Téma týdne 95 - Pomocná ruka

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl, tak alespoň já jsem se pokusila. Možná.


Milí Snílci,

každý si někdy hrábne na dno, to se děje. A v téhle podivné době (já to říkám nějak podezřele často, viďte?) se není čemu divit, když se nám to děje houfně.

A tak se dneska nechci dlouze rozepisovat, ale jenom nadhodit...

Každý někdy potřebujeme pomocnou ruku. A co chceš, aby jiní činili tobě - dobrá, uznávám, že v původním znění je v té větě zápor, ale to už nazvěme autorskou licencí. 

Zkrátka, povyprávějte, co vás napadne, o pomáhání druhým i o tom, jak jste to potřebovali sami.
O tom, že je důležité umět si o pomoc říct.
Co všechno může být pomoc?
A proč pomoc každý vnímáme jinak?

A tak všelijak podobně. Však vy už mě znáte a tušíte, na co se budu ptát.


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.


Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

Držte se

Alissa


Post scriptum:
Neměla jsem úplně v plánu vymýšlet příspěvek k tématu Pod rouškou, jenže když se do toho přidalo Rajino Creatio s Karnevalem, bleskl mi hlavou nápad.
Chvíli jsem váhala, jestli zanedbat vlastní rubriku a poslat ten obrázek radši Raje, ale nakonec si říkám, že bych měla jít příkladem hlavně tam, kde ta divná zadání pochází z mé hlavy.

A tak jsem si po sáhodlouhém pracovním týdnu vzala do ruky tablet a dala se do toho.


Já vím, chybí jí základní anatomická struktura, na které by jí měla držet ta rouška. Byl to fakticky dlouhý pracovní týden, víte?


1 komentář: