16. prosince 2019

Téma týdne 48 - Já se tak těším

K tématu Dokud svíčka hoří se zatím žádné příspevky nesešly.



Milí Snílci,

těšíte se?

Všimněte si, že se neptám na nic konkrétního. Jen jestli se na něco těšíte. Protože když se na něco těšíte, žije se líp.
Touhle dobou se pravděpodobně většina lidí těší na Vánoce, ať už na dárky, na rodinu, na cukroví, na volno a relax nebo na možnost zalézt si s knížkou nebo tužkou k hořícímu krbu.
Ale i když zrovna v kalendáři nic slibného nestojí, je důležité najít si něco, na co se dá těšit. Já jsem se třeba dneska celý den těšila, až se dostanu domů a budu měnit vodu své zbrusu nové řasokouli. (Znáte řasokoule? Fascinující záležitost na pomezí pokojové rostliny a domácího mazlíčka.) Byla jsem totiž hrozně zvědavá, jaká bude na dotek.
Teď už má novou sklenici a novou vodu a já vím, jaká je, takže nastal čas najít nějaký nový cíl.
Teď se tedy těším na endorfiny, až půjdu zítra cvičit.

A co vy?

Téma tohoto týdne bude Já se tak těším!

Proč a na co, to je samozřejmě zcela na vás, stejně jako forma.
Nebo jdete proti proudu a netěšíte se na něco, co většina lidí toužebně vyhlíží?
A nezdá se vám, že je kolikrát lepší ta doba blaženého očekávání, než dotyčná událost sama?

Na všechny příspěvky se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Máte připomínku či zpětnou vazbu k vedení rubriky, nebo snad nápad na další téma? Sem s nimi! Mail je vám vždy k dispozici,
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

Přeju příjemný týden!

Alissa


Post scriptum:
A když že se nesešly žádné příspěvky pro hořící svíčku, našla jsem vám alespoň fotku, kterou jsem před lety fotila na péefko.
Snažila jsem se tenkrát o něco úplně jiného, co přesně, to už si nevzpomenu, ale ať to bylo co chtělo, nešlo to vyfotit, všechny fotky byly rozmazané. A pak mi svitlo, že by se z vady dala udělat vlastnost...
Na to, že to byl náhlý nápad, to vyšlo parádně.


Žádné komentáře:

Okomentovat