9. března 2016

Velká březnová kontrola (ne)aktivity 2016

Drazí moji,

vítejte u další hromadné kontroly neaktivity!

Po nedávném odhalení šotčího řádění se snažím dát všechno do pořádku a při té příležitosti jsem se rozhodla znovu si stříhnout takovou jednu větší kontrolu. Jak uvidíte níže, ono to už bylo zase zapotřebí.

Pokud by se snad stalo, že byste se tady našli a cítili se ukřivděně, neb máte například dávno jinou adresu, kterou jsme vám už dokonce schválili Repetitiem, prosím ozvěte se mi. Díky tomu šotkovi tohle považuji za docela možné, byť doufám, že jsem si dala dostatečný pozor, avšak jsem momentálně natolik internetově indisponována, že nemůžu každého individuálně dohledávat po všech možných článcích a ověřovat si to až tak poctivě, jak bych ráda.

Budu celkově ráda, když se mi ozve kdokoli, kdo najde v seznamu nějaké další nesrovnalosti, zjistí, že má špatně uvedenou adresu a podobně. Pokud mi rovnou pomůžete odkazem na příslušné Repetitio, kde jsme vám novou adresu už schválili, budete vůbec největší hvězdy. Doufám, že se mi to podaří zvládnout, ale víc očí víc vidí.

Pokud byste si chtěli připomenout loňskou velkou lednovou kontrolu, tady je její začátek, a zde pak vyhlášení výsledků. V Archivu samozřejmě možno dohledat i předchozí velké kontroly.

Tak jdeme na to!


PČ = poslední zveřejněný článek

Aidrien Assagir - pč 21. května 15 - NE
Alena Loudová - pč 10. října 15 a krom toho nekomunikuje. V lednu jsem jí psala mail, že mám zájem zachránit jí zadek kvůli neaktivitě tím, že bych přepsala adresu na její druhý, aktivnější blog, a žádná reakce. Tak víte co - já budu jedině ráda, když mi v tom lidi s x blogy přestanou dělat bugr.... NE
C.V.O.K. - pč 21. ledna 15 - NE
Čalamáda June - pč 24. září 15 - NE
Deny - změnila adresu, aniž by nám o tom dala vědět. Naštěstí pro ni ji za sebou zanechala, takže v příštím Repetitiu se na to můžeme podívat. Mějte ovšem na paměti, že tohle nemám v popisu práce zjišťovat a že pokud si na to ohlášení nebudete pamatovat, může to taky znamenat, že prostě ze seznamu zmizíte. K vyřešení v Repetitiu
Dragell - stávající blog zrušila, slouží pouze jako rozcestník ke třem dalším blogům a já jsem až TAK hodná, že jsem jí napsala e-mail s prosbou o zpětnou vazbu ohledně toho, který z nich teď máme považovat za ten hlavní (po odeslání zprávy jsem tedy přišla na to, že jen jeden z těch odkazů je asi blog, což je trochu můj fail, ale to je jedno, aspoň si ověříme, jestli u nás Dragell ještě vůbec má zájem být) - Budu tedy doufat, že si všimne a že se nám ozve. - OPATRNĚ
Fantaghira - pč 19. listopadu 15. Minulým Repetitiem to ještě prošlo v pořádku, dneska už to stačit nebude. NE
Gilandhel - pč 10. prosince 15. Bohužel NE
Giornale - pč 13. října 15. NE
Kapitánka Nemo - taková škoda, zrovna jeden z blogů, kde to sem tématikou sedí jak zadnice na nočník, a přesto pč 5. listopadu 14. NE
Kevin Wulfric Scherrer - aktivní na facebooku, neaktivní na blogu. Taky velká škoda. Pč 29. října 14. NE
Marja Virtanen - pč 21. září 15. NE
Viktória - Tak nadějně vypadající projekt a tak rychle vyšuměl. Pč 19. listopadu 15. NE

Všichni zmínění mají tradičně měsíc na to, aby se ozvali nebo polepšili.

U spousty z nich by mě vyloučení mrzelo, protože jejich blogy považuji za rozhodně sem patřící, mnoho snílků je s námi už tak dlouho, že si jejich přezdívky s Klubem vyloženě spojuji. Ale pravidla jsou pravidla, to se nedá svítit, a neradi bychom v seznamu odkazovali na plno dávno neaktivních blogů. Mohlo by to zavánět myšlenkou, že Klub samotný je neaktivní a jaksi pasé, a to přeci vůbec není pravda - Klub Snílků žije, správci fungují, členové sní a tvoří a noví se stále nabírají, a tak to má být :)

Máte-li i vy zájem stát se členem, klikněte si na Registraci, pokud jím už jste, tak se honem porozhlédněte po našich rubrikách, a pokud tam nenajdete nic, co by vás zaujalo, napište nám na klubový mail (kontakt najdete v sekci Správci) nebo klidně rovnou do komentářů, co bychom mohli ještě přidat nebo vylepšit. Jsme tu nejen pro sebe (protože nás klubové snění baví), ale samozřejmě i pro vás! ;)

Loučí se Em
s pozdravEm

11 komentářů:

  1. [1]: Já doufám, že nejen ona

    OdpovědětVymazat
  2. Snílci moji, mám trošku problémek
    Mám jeden nový, speciálně snílkovský článeček... Jak ho dostanu do klubu?
    Je to tento: http://baruschkasf.blog.cz/1603/snar

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Můžeme ho nabídnout Dragilii do příští Principie ;) Pokud k tomu máš ještě nějaký komentář nebo něco, dej vědět.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Kdepak komentář Jen si tak trochu připadám jako neaktivní člen, protože jsem ještě nepřišla na to, jak přispět svou troškou do klubu

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: To určitě nejsi sama, čímž mi o to víc vrtá v hlavě otázka, jestli nám tu nechybí něco pro takové lidi, jako jsi ty :) Napadá tě nějaká rubrika nebo soutěž, kam by tě bavilo se zapojit? Nemáš nějaké starší obrázky/básničky/prozaická dílka, o něž byses chtěla podělit? Principia bere všechno textové, na co chtějí lidi znát názor, třeba by se něco z tvého archivu hodilo k některé iluzi v Imaginariu (přispívat se dá i na staré iluze) nebo do některé jiné rubriky... nebo nám tu třeba nějaká rubrika úplně chybí.A do Principie se dají posílat i návody na cokoli ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Eventuálně kdyby se ti jó chtělo a nemělas do čeho píchnout, můžeš pomoct i se správou :) Určitě se tu a tam najde nějaká administrativní prácička, kterou by bylo potřeba dát dohromady, nebo přihodit názor na nějaké správcovské dilema.Zrovna teď by se mi hodilo, kdyby za mě někdo dal dohromady tabulku vyhozených členů, tedy prolézt všechna Repetitia v Archivu a sepsat do Wordu, kdo byl kdy vyhozen a stručně proč (plus odkaz na to konkrétní Repetitio). Možná i s poznámkou (puntíkem) u blogů, které už neexistují. Udělala bych to sama, ale momentálně mám velice zoufalý internet a tolik otvírání stránek by asi nepřežil.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Update: tak dneska mi zrovna internet nebývale jede a měla jsem čas, tak jsem se do toho pustila a je hotovo Ale určitě se časem najde něco jiného, když budeš mít zájem.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Obávám se, že jsme se tak úplně nepochopily
    Ono nejde o to čím přispět, jako jsem spíš nepřišla na způsob
    Já si na svém blogu napíšu třeba pět článků denně, ale nevím, jak je dostat do Snílků
    Já jsem totiž na tohle úplně blbá [7]: No a to zas vyplývá z mojí počítačový blbosti... Tabulku? Nemluvě o Wordu
    Proto moje děti musí vytvářet prezentace ve škole, páč moje strá šunka nemá snad ani základní výbavu původních XP
    Ovšem taky na co, že jo, když já jsem ráda, že najdu písmenka na klávesnici

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Stačí vybrat příslušnou rubriku (návody do Inventoru, výtvarno do Creatia, literární tvorba do Principie...) a poslat odkaz (nebo dokument) na klubový e-mail klub.snilku@email.cz Ale myslím, že tentokrát to klidně zařídím i takhle přes komentář. [4]: Díky za pošťouchnutí. Málem jsem tenhle příspěvek do knihovny přehlédla.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Aha, tak to mě vůbec nenapadlo, že by mohl být problém v tomhle Inu, viz Dragilinu odpověď ;) V nejlepším případě všechno posílat přes e-mail a do předmětu napsat příslušnou rubriku, kam to má jít.Co se týče Imaginaria, na konci každého vydání je banner s nápisem "Sbírka iluzí", a tam můžeš vložit odkaz na cokoli, co se hodí k některé iluzi. Tak, jako to tam uvidíš u lidí před tebou, vždycky napsat přezdívku, dát odkaz a přidat číslo iluze, o kterou se jedná, abychom věděli.Přes komentáře pod různými články se to k nám samozřejmě taky dostane, jen nám to dělá trochu brajgl v organizaci Ale nic, co bychom nezvládli.

    OdpovědětVymazat