30. listopadu 2011

Photo - kapky

Snílci =)
Dnes tu mám fotku od jednoho zajímavého blogera. Jde o Daniela Hlouška z blogu www.itthmi.blog.cz.


Tak i na mne došlo,
déšť, jak notoricky smutný, tak i častý jev, který se nikdy neomrzí. Pravdou je, že je, už tolik fotek, ohledně kapek na skle, že je, už těžké vyfotit něco celkem pěkného a neokoukaného. Z dvaceti fotek kapek jsem vybral jen jednu fotku, aneb zajímavé rozpoložení barev a strom v kapkách. Už jen dodám, skvělá hudba a pozorování deště, je opravdu dobrá činnost.
Daniel Hloušek - www.itthmi.blog.cz

***

Chcete se s námi také podělit o nějakou svou fotku? Juk sem! =)

2 komentáře:

  1. Moc pěkná fotka!!!Tyhle deštivé já ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. zaujímavá, páči sa mi, že je v niečom iná ako väčšina dažďových fotiek :)

    OdpovědětVymazat