13. listopadu 2011

Aurora - zadání 37. duelu

Žádné vyhlášení se tentokrát nekoná, protože minulý duel nebyl soutěžní. Pokud chcete vědět, kdo vyhrál, byla to Nancy Farraigeová s druhou básní. Jestli si báseň chcete přečíst, najděte si minulý článek. Tak.
Mám pocit, že o kreslení je tu nejmenší zájem, ale já se přesto nehodlám vzdát. Zadání pro příští duel je tedy následující - nakreslete nebo namalujte nějakou bájnou příšeru. Jedno jestli to je drak, sfinga, chiméra, hydra nebo třeba prasopes :) Klidně můžete vymyslet vlastní bájnou stvůru, ale v tom případě bych prosila o krátký popis přiložený k obrázku.
Obrázky prosím posílejte v rozměrech cca 800x600 px.
Hlásit se můžete v komentářích, obrázky pak posílejte na mail klub.snilku@email.cz nejpozději v pátek. Nezapomeňte se podepsat a napsat adresu svého blogu.

3 komentáře:

  1. Přemýšlím, jestli se mám zas nechat lapit do jámy lvové....
    Tak jestli to není otravno, tak bych se prosím přihlásila.... Jsem já to ale nepředvídatelný tvor....

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se přihlásit tak nějak "možná"? Dalšího dráčka bych nakreslila strašně ráda, ale bohužel nevím, jestli mi to moje pracovní povinnosti dovolí ...

    OdpovědětVymazat