5. listopadu 2011

Aurora - 35. duel

Překvapila jsem sama sebe tím, že stíhám, a vy si proto můžete užít 35. duel. V duelu se tentokrát utkají dvě černobílé fotografie na téma "Dálka". Takže jak se s tím účastníci vypořádali?


1) Možná bych to nazvala neznámá dálka..

 2)



Vyhrát může jen jeden, tak vybírejte pečlivě. Já se tu pokusím být v neděli s vyhlášením...
Krásný víkend všem!

7 komentářů:

  1. Obě fotografie jsou krásné, ale lepší s emi zdá ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. První fotka vypadá skvělě, ale žárovcežel i já se přikláním k té druhé jako lepší. U první fotky ruší celkový dojem lampa a v pozadí budova. Jsem člověk, který má rád přírodu, a tak u mne vítězí fotografie z přírody, i když nepochybuji, že i autor/ka první fotky je zdatný/á fotograf/ka.

    OdpovědětVymazat
  3. jednoznačně ta první.. druhá by byla lepší, kdyby mě tam tak strašně nerušilo to bílé pozadí, bolí z toho oči. Mám skoro až dojem, že je to oříznuté (a ne úplně dobře).. nevím, ta první má mnohem větší atmosféru, možná bych se zbavila té lampy, ale i ta tam své kouzlo má..

    OdpovědětVymazat
  4. První fotka se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat
  5. Nakonec ta druhá, ale nemohla jsem se rozhodnout.

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem první - řekla jsem: "Tak to bude velká konkurence."
    Viděla jsem druhou - řekla jsem: "Jasný vítěz."Obě fotky jsou moc krásné a nápadité, ale cestička obilím u mne vyhrává na plné čáře. Pro takové fotky já mám totiž slabost.

    OdpovědětVymazat
  7. Obě jsou moc povedené, ale jak bylo řečeno... ;) Ta druhá je prostě překrásná!

    OdpovědětVymazat