27. listopadu 2011

Aurora - zadání 38. duelu


Já hlava děravá! Minulý týden jsem se v neděli k počítači nedostala, tak jsem si řekla, že dám všem od Duelů na týden pokoj. Ale dneska jsem si na to vzpomněla až teď, tedy v poměrně pozdních hodinách. Doufám, že pořád platí, že lepší pozdě nežli nikdy.
Myslím, že většina z vás zná slavnou báseň "Hoří horní heršpická hospoda..."



Někteří již možná tuší, kam tím směřuju. Ano, zadáním Duelu pro tento týden je napsat krátkou povídku (ano, stačí povídka, nemusí to být báseň), kde budou všechna slova začínat na stejné písmeno. Podmínkou je, aby dílo mělo minimálně sto slov. Jaké písmeno si zvolíte a o čem budete psát je zcela na vás. Tak co troufne si někdo?
Hlašte se v komentářích a svá díla mi posílejte na mail klub.snilku@email.cz do páteční půlnoci, nezapomeňte, prosím, připsat svou přezdívku a adresu blogu. Těším se.

3 komentáře:

  1. Hah! Áno!!! Hlásím se a s radostí! Tohle tvoření na jedno slovo mě baví!

    OdpovědětVymazat
  2. jaj zkusím to ale slíbit to nemůžu tak mě berte přihlášenou, ale at se hlásí raději někdo ještě bo nwm jestli zvládnu něco napsat na tohle zadání, ale pokusim se

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Hah! těsně... ale odeslala svůj příspěvek!

    OdpovědětVymazat