19. listopadu 2011

Aurora - 37. duel

Do duelu mi přišel jen jeden obrázek. Přiznávám, že je to částečně moje vina, protože dřív jsem vždycky přihlášeným připomínala, že mi mají své výtvory poslat, což teď vůbec nestíhám. Na druhou stranu je fakt, že byste na to měli myslet sami. Tak.
Tudíž jedinou bájnou stvůrou, kterou tu dnes uvidíte je drak od Dee.




Ovšem tenhle drak naprosto kompenzuje nepřítomnost dalších obrázků. Nebo ne?
Já se s vámi zatím loučím a zítra vám přinesu zadání dalšího duelu. Přeji krásný víkend.

8 komentářů:

  1. Ahoj, prosímtě, jsem v soutěži o d dárek pro svého přítele. Chodím ještě do školy, takna to neušetřím, ale moc ho pro něj chci a moc to pro mě znamená. Bylo by opravdu skvělé, kdyby jsi mi dal/a hlas! Samozřejmě Ti to ráda oplatím, stačí jen napsat!
    http://vanocni.datart.cz/nikola-holanova-si-preje-led-televize-lg (Pod stromečkem je políčko "darovat ozdobu"(uplně vlevo), tak na to prosím 2x klikni - až se nahoře přičtou 2 ozdoby.).
    Moc Ti děkuji a jestli to vyjde, tak to bude i tvá zásluha :)
    PS: Může se hlasovat, každý den, tak se nezlob, že Ti to posílám už po několikáté. Je to pro mě opravdu důležité.

    OdpovědětVymazat
  2. Pane jo! Že vzkazuji autorovi draka, že maluje naprosto úžasně! Drak má moc krásný obličej a líbí s emi lesk v jeho očích. Tohle stvořil skutečný umělec!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj!
    Mám na svojom blogu súťaž o najhoršieho učiteľa/učiteľku. Bola by som rada, keby si sa prihlásila. Nemusíš sa báť. Môžeš vystupovať anonymne a meno učiteľa sa neuvádza. Odkaz na prihlášku je tu :
    http://iamlunatic.blog.cz/1111/sutaz-o-najhorsieho-ucitela-ucitelku-prihlaska
    P.S:prepáč za reklamu

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to se povedlo.
    Včera jsem sem přišla, koukám na to a říkám si: "No jo, zase někdo neposlal...."
    Přijdu dneska a najednou mi probleskne hlavou: "A nepřihlásila jsem se na to já?"Strašně moc se omlouvám, úplně mi to vypadlo....
    Asi si dám od Aurory na nějakou dobu pauzu, ať vám to tu nekazím....

    OdpovědětVymazat
  5. dráček je strašně roztoumiloučkej

    OdpovědětVymazat
  6. Dráček je parádní. Chtěla jsem se zapojit, ale bohužel, tento týden byl naprosto krizový. Tak snad někd příště.

    OdpovědětVymazat