1. června 2011

Photo - Čumáček


Milí snílkové,
dnešní fotka je děsně rozotmiloučká! =) Poslala nám ji Wraithomilka Nass z blogu http://i-lagur.blog.cz.

Lidi,
já jsem fotograf veliký a hlavně vášnivý.
Právě jsem byla u babičky a foťáček byl samozřejmě se mnou.
A tudíž mu neutekla ani moje malá sestřenka Ellie. :D
Fotek mám odtamtud strašnou spoustu, ale tahle je naprosto bezkonkurenční.
Tak doufám, že se líbí sestřenka i fotka. :)

Vysvětlivky - nejdeo o žádnou záměnu, fretka je skutečně považována za sestřenku =)
***
Chcete se s námi také podělit o nějakou svou fotku? Juk sem! =)

17 komentářů:

  1. Jéé, ta je klášnááá.   
    Děsně roztomiloučká.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná, též mám doma tohle zvířátko

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fotečka, Fretka je nádherné zvířátko, ale stále si ponechalo hodně z šelmy, takže občas kouše. Snad si ji taky pořídím, ale asi až příští rok.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: kousání se dá zcela odnaučit, ta naše by si to nedovolila :)

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Ta naše taky ne, ale když si hrajeme tak jen tak naoko otvírá tlamičku.
    Krásná fotečka.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: No.... Spíš žižle. Ono to jen štípe.
    I když samečci koušou silněji, tak kůži by prokousnout neměli. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéje. Ta má čumáček docela jako můj Angel, taky ho má takovej růžovoučkej.

    OdpovědětVymazat
  8. Jéééé ! Právě jsem se zamilovala
    Dlouhou dobu jsem chtěla fretku, ale mojí mamušce se to jaksi nezamlouvalo...

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já jsem měla samečka, ale taky spíš jen žužlal.Fretky jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná! Mně byla fretka zamítnuta, protože prý smrdí, ale které zvíře ne? Ale jednou si fretku určitě pořídím, mám je hrozně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. [13]: Každý živí tvor je nějak cítit, včetně člověka, ale každý jinak. Freťák páchne opravdu hodně, zejména pokud je v říji, to pak všude močí a značkuje si co se dá. Morčata jsou cítit podobně jako koně, jelikož žerou hodně trávy. Žako například je cítit jemně nasládle jako moučný červ. Dokonce i želva je cítit, ale je to takoví dost špetně specifikovatelný pach. Prostě jako plaz. Člověk si ale na všechny ta pachy zvykne, pak už je ani necítí. To jen okolí ji vnímá.

    OdpovědětVymazat
  12. [14]: jo freťák smrdí, ale dost dobře to řeší šampon/vodička přímo pro fretky. Krom toho ale i bez nich si na to člověk celkem rychle zvykne, zas tak strašné to není

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: No bez urážky ale já považuji navoňování zvířat za týrání. Pach je pro ně ve vzájemné komunikaci důležitý, vlastně naprosto nezbytný, a ničit jim ho není správné. To je jakoby jste člověka vymáchali v močůvce, pak řekli "Od teď budeš cítit takhle." a neptali se ho, jestli se mu to líbí.

    OdpovědětVymazat