11. července 2024

Creatio - Růže

Zdravím, milí snílci. Před dvěma dny jsem opět po zase vzala do ruky svůj skicák a tužku a nakreslila do něj další obrázek.

Vlastně jsem se k nakreslení růže odhodlávala hodně dlouho. Přišlo mi, že na to vlastně nemám. Ona má přece tolik okvětních plátků. Prostě jsem měla pocit, že to nepůjde. A pak jsem si řekla, že to přece jen zkusím. A tak jsem na internetu našla obrázek, u kterého jsem si řekla, že by byl na nakreslení dobrý.

Nakonec to nebylo o moc složitější, než třeba lotosy nebo miska s ovocem. Čili jinými slovy, kresbu jsem dokončila a dokonce i vypadá jako růže. Jen jsem nebyla schopná udělat hladší čáry. Ty jsou vlastně takové kostrbaté. Příště se budu víc snažit. 


 

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Pohled z okna“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela




1 komentář: