8. června 2023

Creatio - Antistresové omalovánky: Brána do říše květin

Zdravím, milí snílci. Již delší čas jsem nezveřejnila něco ze svých antistresových omalovánek. Tentokrát mám  pro vás něco opravdu barevného.

Předtištěnou předlohu tvoří Dřevěné dveře a květinami obrostlá zeď. Opět jsem se snažila, aby každý druh květu měl svou vlastní barvu. Dveře jsem udělala klasicky hnědé. Záležet jsem si dala i se zdí. Jednotlivé kameny jsem vybarvovala takovou tou mnohobarevnou pastelkou. Celé dětství jsem po ní toužila a koupila jsem si jí až teď. :-)

V konečném důsledku se však květy trochu ztrácí na takto barevném pozadí. Připomíná to vlastně takové duhové maskáče. Pamatuju si, jak mi učitelka ve školce vytkla, že jsem člověku vykreslila zelené kalhoty, které prý údajně splývaly se zelenou trávou. A to to byl úplně jiný odstín. Nechápu, o co jí šlo. A tak si to kompenzuju alespoň teď.

A co vy? Jaký máte názor vy na tento výtvor?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Modrá“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne 

Raja Luthriela

1 komentář: