2. února 2023

Creatio - Míla Fürstová

Zdravím, milí snílci. Je první čtvrtek v měsíci, a proto se vracíme k sérii o současných českých malířích. Dnes je na řadě Míla Fürstová.

Míla Fürstová

(* 1975 Pelhřimov)

Je to česká malířka a grafička, která dlouhodobě žije ve Spojeném království.

V roce 2009 se stala členkou Královské akademie západní Anglie v Bristolu. Roku 2014 vytvořila obal hudebního alba Ghost Stories anglické skupiny Coldplay. Později toho roku svá díla vystavovala ve městě Shoreditch, přičemž výtěžek z akce šel na charitní účely. Dříve svá díla vystavovala například v Chicagu. V roce 2015 navrhla obálky k britské verzi celosvětově prodávané knižní sérii The Mortal Instruments (v České republice známé pod názvem Nástroje smrti) od Cassandry Clare, jež autorka schválila a 2. července 2015 šly do prodeje.

V roce 2018 byly prodávány lahve minerální vody Mattoni s etiketami navrženými Mílou Fürstovou.

 

Čerpala jsem: https://cs.wikipedia.org/wiki/Míla_Fürstová

Našla jsem i video, kde byla Míla Fürstová v pořadu „Show Jana Krause“: https://www.youtube.com/watch?v=wNt0Y4eKuro

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma „Červená“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním hezkého zbytku týdne

Raja Luthriela

Žádné komentáře:

Okomentovat