9. února 2023

Creatio - Cesmína od Allissy

Zdravím, milí snílci. Dnes pro vás nemám žádný svůj výtvor. Před čtrnácti dny nám totiž v klubovém e-mailu přistál obrázek od Alissy. Vím, že pro výtvory od snílků jsou vyhraněny na pátý čtvrtek v měsíci. Jenomže ten bude až v březnu. A cesmína se přece pojí převážně se zimní tématikou. Tak to raději zveřejním už teď.

A co nám o svém obrázku Alissa píše?

Přemýšlela jsem, co s červenou. Až mi došlo, že mám v zásobě maličkost, kde červená hrála podstatnou roli :)

(Prostě to není ono, když z cesmíny všechny ty bobule opadají...)


Řekla bych, že se Alisse obrázek moc povedl. Co myslíte vy?

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Pořád ještě je aktuální téma „Červená“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

1 komentář: