21. července 2022

Creatio - Téma 23: Oblíbený youtuber/zpěvák

Dobrý den milí snílci. Tentokrát bych si vám dovolila představit další Téma ke kreslení...

Téma č. 23 – Oblíbený youtuber/zpěvák

Ano, je to tak. Dneska máte za úkol nakreslit nějakého svého oblíbeného youtubera nebo zpěváka. Nebo youtuberku či zpěvačku, abych někoho nevynechala. Vím, že to tentokrát není lehký úkol. Přece jen jde o nakreslení reálné osoby. Ale myslím, že vy byste si s tím dokázali hravě poradit. Stačí jen chtít.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka. A to se vyplatí.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

 

Žádné komentáře:

Okomentovat