20. ledna 2022

Creatio - Téma č. 17: Moje vysněné auto

Dobrý den, milí snílci. Je tu třetí čtvrtek v měsíci a s ním přišlo i vyhlašování nového tématu ke kreslení.

Téma č. 17 – Vysněné auto

Toto téma je takové ryze praktické. Auta každý zná. Prakticky jsem ještě nepotkala člověka, který by v nějakém nikdy neseděl, byť jen jako spolujezdec. Proto i teď vás trochu donutím k zamyšlení. Jak by měl asi vypadat váš vysněný vůz? Zaměřujete se více na barvu a tvar anebo dáváte přednost určité značce? Jaké se vám nejvíc líbí? Nebo vám žádné nevyhovuje a byli byste rádi, kdyby vám někdo vynalezl něco úplně nového? Můžete se na to podívat i z jiného úhlu. Snili jste o nějakém autě, když jste byli malí? Jaké bylo?

Prosím, překvapte mě a pokuste se nějaké to auto nakreslit.

Za každý obrázek, který vytvoříte na mnou vymyšlené téma, získáte Bludišťáka.

Pokud vás ale tenhle námět nezaujal, podívejte se do Seznamu starších témat. Třeba vás něco upoutá tam.

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo ně, i když za to Bludišťák není. Budu však také ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty, co mám nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

S přáním krásného zbytku týdne Raja Luthriela

Žádné komentáře:

Okomentovat