4. října 2021

Téma týdne 108 - Letím!

 Já vám říkala, že se mě tak snadno nezbavíte :-P


Milí Snílci,

kolo života pootočilo se dále, je ideální doba na pouštění draků, rána jsou studená a (někdy) osvěžující, večery ještě pořád příjemné, a já jsem posbírala čas a nápad pro další téma týdne.
Nikoho už pravděpodobně nepřekvapím tím, že ho lovím z vlastní existence - tentokrát ze své radosti nad tím, že jsem po dlouhé době měla možnost vrátit se plnohodnotně k tanci.
I když se snažíte, v malém bytě ve třetím poschodí máte ohledně tréninku jen omezené možnosti. Posilování, protahování a technická cvičení jsou pěkná věc, ale dlouhá řada tanečníků vám poví, jak rádi mají ten pocit, kdy při skocích téměř létají...

A já mám teď zase možnost létat.

A co vy? Létáte sami? Necháváte létat draky? Chmýří z pampelišek? Sny?
Povídejte!



Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz. Vítám prózu, básně, fotky, obrázky, ruční práce, písně, však už to znáte.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte! Odkaz na vaši tvorbu vložte, prosím, k nejnovějšímu Tématu týdne - zajistíte tím, že ho nepřehlédnu.

 
Mějte se krásně

Alissa

1 komentář: