14. října 2021

Creatio - Antistresové omalovánky po třetí

Dobrý den, milí snílci. Tak se zase jednou stalo, že jsem absolutně nevěděla, co nakreslit do Creatia, že jsem po dlouhé době vytáhla své antistresové omalovánky a dovybarvila jsem již před půl rokem započatý obrázek. 

Především bych chtěla vznést lítost nad tím, že mi předlohu natiskli na ten papír natiskli takhle posunutě. Že to nemám úplně uprostřed. Ale takových mám v tom sešitě víc. Raději to nebudu řešit.

Jinak si myslím, že to není nejhorší. Ovšem opět nechápu, co mi na tom trvalo takovou dobu. Můžu si dát předsevzetí, že se to do budoucna změní. Avšak jsou věci, do kterých by se člověk neměl nutit. Chtějí totiž určitý čas.

A co vy? Máte doma také antistresové omalovánky? A jak často v nich vybarvujete? Každý den nebo jenom jednou za čas, když se potřebujete uklidnit a utřídit si myšlenky? Nebo zastáváte názor, že je to jen ztráta času? Zkuste se podělit v komentářích, nebo i vy můžete něco podobného poslat. Co myslíte?


Pokud jste členy Klubu snílků, můžete také tvořit a posílat své kresby, malby a třeba i koláže na email klubu klub.snilku@email.cz.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma Indiáni“. Klidně si ale můžete vybrat nějaké starší. Za poslání tematického obrázku můžete také dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete též psát náměty na témata, na která mám něco nakreslit já. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

S přáním krásného podzimu
Raja Luthriela

Žádné komentáře:

Okomentovat