4. ledna 2021

Téma týdne 91 - Salát

 K minulému tématu zatím nikdo nepřispěl.


Milí Snílci,

starý rok se uzavřel, nový leží jako nepopsaná tabule před námi, je kolem toho spousta tradic, pověr, zvyklostí a klišé. A já, popravdě řečeno, na tradice a zvyklosti úplně moc nejsem, takže dneska jsem se rozhodla vás s nimi nezatěžovat.

Místo toho nadhodím do pléna slovo, které celou řadu významů, a nechám na ctěné fantazii každého Snílka, kterak ho uchopí a použije jako základ k tvorbě.

A to slovo budiž salát.

Mám cukání vyjmenovat tu všechny své asociace ve formě seznamu s otazníky, jak už jste si u mě asi zvykli, ale tentokrát odolám a nechám to zcela na vás. Forma zcela libovolná, obsah jen ať se některého toho významu dotkne, jinak též dle chuti.

Do toho. Překvapte mě!


Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

Vykročte do nového roku šťastně,

Alissa

1 komentář:

  1. Ale? Ani jediný náznak bitvy o ten jediný správný? Tak já ještě týden počkám, třeba se ještě něco vyrojí ;-)

    OdpovědětVymazat