21. prosince 2020

Téma týdne 90 - Nové začátky

 K minulému tématu přispěla Vlasta.


Milí Snílci,

právě dneska je zimní slunovrat. Planeta začíná další okruh kolem Slunce, dny se začínají prodlužovat. Na Yule se podle tradice znovuzrodí bůh slunce. A zanedlouho nás čeká nový rok i v kalendáři.

Známe to nejspíš všichni, ten pocit, že nový začátek roku je ideální chvíle i pro jiné nové začátky, skvělá předsevzetí a změny. A někdy nám to dokonce i vyjde.

(Někdy ne. Jedno předsevzetí, formulované jako jdi a udělej to, se mi recykluje už třetím rokem...)

Jak to vidíte letos?
Chystáte se na něco nového?
Můžeme se vzájemně podpořit v nějakých předsevzetích?
Nebo byste jen chtěli, aby byl svět konečně zase trochu normální?


Vy už víte, že si s tématem můžete pohrát, jakkoli vás napadne. Skládejte básně, pište povídky, kreslete, foťte, tesejte sochy, pište hudbu. Co bychom to byli za snílčí klub, kdybychom kladli fantazii meze?

Na všechny nápady se těším v komentářích nebo na klubovém mailu klub.snilku@email.cz.

Máte pocit, že vaše myšlenka na celý článek nevydá? Podělte se o ni v komentářích!
Napadlo vás něco k některému ze starších témat? Jen se do toho dejte!

Užijte si svátky,

Alissa


A závěrem samozřejmě to nejlepší - Vlastin příspěvek:

"V poslední době jsou největší dárky třeba to, když si s někým zavolám, smějeme se a plánujeme si, co všechno společně podnikneme, jakmile to půjde. Nebo když se s někým opravdu sejdu. Když mi teď po několika měsících napsala kamarádka a zjevně mi odpustila za to, že jsem se chovala jako blbec. Drobnosti, radosti. Největší dárek je uvědomit si, z čeho všeho se ještě můžeme radovat. I když to někdy vypadá, že už nám toho "život" víc vzít snad ani nemůže - často mám pocit, že každý den má potenciál a že to bude dobrý. Nějvětší dárek je to, že můžeme doufat."

1 komentář:

  1. Je mi jasné, že teď máte sto a jednu věc k přemýšlení, takže tohle téma tu nechám přes Nový rok, co vy na to?

    OdpovědětVymazat