10. prosince 2020

Creatio - Portrét metalisty

Dobrý den, milí snílci. Dnešní den mám pro vás připravený svůj vlastní obrázek. Tentokrát jsem chtěla nakreslit současného zpěváka kapely Arakain, Jana Toužimského.

Víte, na této skupině jsem vyrůstala. Taťkovi se hodně líbila a pořád jí pouštěl a já tak nějak přejala sympatie k tvrdé hudbě. Tehdy tam ještě byl Aleš Brichta. Měli jsme ho všichni hodně rádi. O to víc mě rozesmutnilo, že se v roce 2002 rozhodl odejít a nahradil ho Petr Kolář. Dokážete si vůbec představit to zklamání sedmiletého dítěte, když frontman jeho nejoblíbenější kapely se trhne? Nového člena kapely, ať je jakkoliv dobrý, pak bere jako vetřelce, co vyštípal svého předchůdce.

Každopádně Kolář tam vydržel jen tři roky. Zmizel dřív, než si na něj člověk zvykl. Asi mu vyhovoval trochu jiný styl muziky. V takovém případě nemá cenu zůstávat. Zbytečně by byl nešťastný. I tak tam nahrál několik kvalitních písniček, které oceňuji až dnes. Nicméně si stejně myslím, že právě tahle zkušenost ho dostala k profesionální hudební kariéře.

V roce 2005 tam nastoupil Toužimský a vydržel tam dodnes. Další vetřelec, kterého jsem tenkrát odmítala a tak trochu odmítám do dnes. Ale musím uznat, že je to velice dobrý zpěvák. A snad se i začínám smiřovat s tím, že už není v Arakainu Aleš Brichta. Chtěla jsem touto kresbou tedy Toužimskému vdát hold.

Nakreslila jsem ho podle této fotky. Pokus se ale nezdařil. Muž na obrázku je sice také fešák, ale Toužimskému se prostě vůbec nepodobá. Je to úplně jiný člověk. Jak se to vůbec mohlo stát? A právě proto nemůžu výkres nazvat "Portrét Honzy Toužimského". Nazvěme to tedy "Portrét metalisty". 

Pokud jste členy Klubu snílků, můžete i vy tvořit a posílat svá díla na email klubu klub.snilku@email.cz. Nemusíte to nechávat jenom na mě.

Pokud vás nenapadá, co kreslit, můžete se inspirovat mnou zadanými tématy. Například teď je aktuální téma "Moje nejoblíbenější zvíře". Za poslání tematického obrázku můžete dostat bludišťáka.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

2 komentáře:

  1. Já vlastně nevím, kdo tenhle příspěvek napsal, nikde nevidím žádné jméno. O:-) Každopádně se mi líbí spojení příběhu s portrétem, který je navíc takový roztomilý (respektive v kontrastu s mou představou portrétu metalisty :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příspěvek jsem psala já. Jméno tam nemám, protože nevím, jak to udělat, aby mi to tam psalo automaticky. Ale je fakt, že to můžu psát aspoň do článku. Příště už na to budu myslet.
      Každopádně děkuji za pochvalu

      Vymazat