17. září 2020

Creatio - Vyhlášení 3. kreslicího tématu - Mnoho Tváří podzimu

Dobrý den, milí snílci. Nemůžu si pomoci, ale mám takový neblahý pocit, že mi to Creatio ignorujete. Někdy mi to připadá, jako bych si ty články psala sama pro sebe. Ach jó.

A proto ani nevím, jestli zaregistrujete další změnu. Témata ke kreslení nebudu ode dneška vyhlašovat jednou za týden, ani jednou za dva týdny, nýbrž jednou za měsíc. A to vždy třetí čtvrtek v měsíci. Že mě to nenapadlo už dřív? 

A protože je třetí čtvrtek v měsíci už dnes, tak i dnes vyhlásím nové téma:

Téma pro kreslení č. 3 – Mnoho tváří podzimu

Takový podzim má mnoho tváří. Nejdříve slunce svítí, jako v létě, avšak rána už bývají chladná. Listí už však začíná pomalu žloutnout. O nějakou dobu později začne více pršet. Mlhy, už nejsou jen brzy po ránu, ale často po celý den. Je čím dál chladněji. Ve vzduchu je cítit kouř z komínů. Někteří ptáci už odlétají do teplých krajin a příroda ztichne. Začne foukat lezavý vítr. Mnoho lidí v tu dobu nastydne. Pak počasí ještě více při tvrdí. Denní teplota nepřesáhne 10 stupňů. V noci můžou být i mrazíky. Ke konci se může objevit i první sníh…

Jakou fázi podzimu máte rádi vy? Která by se vám nejlépe kreslila? Nebo máte pocit, že jsem na nějakou zapomněla? Už teď se těším na vaše výtvarná díla.

Můžete ale něčím přispět i do minulých dvou témat:

1. téma – Lesní království

2. téma – Přistání mimozemšťanů

Tak jen do toho. Však je to za Bludišťáka, ne?

Pokud se vám témata nezamlouvají, můžete mi poslat něco mimo něj, i když zato Bludišťák není. I za to budu moc ráda.

Do komentářů, ale i na e-mail můžete také psát náměty na hudbu, kterou mám nakreslit. A nešetřete mě. Ať je to zajímavější pro mě i pro vás.

Rovněž můžete posílat třeba nějaké opravdu podařené graffiti, pokud nějaké často míjíte na svých cestách. Nebo cokoliv jiného, co podle vás souvisí s výtvarnem a byla by škoda to neukázat světu.

Email klubu snílků je klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Creatio. Pokud kreslíte dílo na nějaké mnou určené téma, přepište tam i téma. Do emailu pak prosím zmiňte i název toho tématu.

5 komentářů:

  1. Mně se ta témata opravdu líbí. Ale neumím kreslit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš jedno. Já vlastně taky ne. Ale úspěšně předstírám, že umím. :-)

      Vymazat
  2. Prodloužení intervalu je podle mě dobrý nápad. Tvoření mi vždy zabere více času a tak jsem zatím nikdy nestíhala... Tak mi snad nějaké téma brkne na tvořivou strunu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně... Pořád se odhodlávám, že nakreslím ilustraci k Last Night of the Kings, kterou Raja zadávala asi před rokem :-D

      Vymazat
    2. Nejhorší je, že já sama houby vím, je dlouhé intervaly mám nechávat a proto jsem to také měnila tak, jak vláda mění nařízení ohledně roušek. Teď už se mi to ale asi ustálilo. Hlavně aby aspoň občas něco chodilo. Můj graf, do kterého si zadávám počet píchozivších obrázků už dlouho zeje prázdnotou. :-)

      Vymazat